Okuma Günlüğüm

Okuma Günlüğüm
@OkumaaGunlugummm
“Kelimelerle örülmüş bir sığınakta yaşıyorum.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gecenin sorusu:
Düşünün ki bir çocuğa hediyye alacaksınız. Ama o çocuk sizin çocukluğunuz. Ne alırdınız??
Okuma Günlüğüm
Barbie evi🤣🤣🤣
Selam :) Genelde çok satanlara karşı ön yargım oluyor ve hep haklı çıktım :):) bu kitap karşıma çok çıkıyordu dedim artık okuyayım.. :) kitap seçerken genelde yorumlara bakmıyorum çünkü yorumlar iyi de olsa, kötü içeriklerle çok karşılaştım. Bakalım bu nasıl çıkacak? Okuyan varsa, yorumlaşalım. :) Gece Yarısı Kütüphanesi
Alıntı
Okuma Günlüğüm
Bende yargılı bir şekilde yanaştım başta Çok akıcı bır kıtap ve ınsanı sıkmıyor iki günde kitabı bitirdim inanın pişman olmayacaksınız ..:)