Selam :) Genelde çok satanlara karşı ön yargım oluyor ve hep haklı çıktım :):) bu kitap karşıma çok çıkıyordu dedim artık okuyayım.. :) kitap seçerken genelde yorumlara bakmıyorum çünkü yorumlar iyi de olsa, kötü içeriklerle çok karşılaştım. Bakalım bu nasıl çıkacak? Okuyan varsa, yorumlaşalım. :)
Gece Yarısı Kütüphanesi