Selam, saygı, kitap ve kelimelere her zaman kapısı açık.
Birini takip etmek değer göstergesi değildir. Bilgilerini takip edebileceğim her ruha ihtiyacım var.
İntg video beğenmek yerine güzel paylaşımlar okumayı tercih ediyorum
insan ne gariptir!
anlatılamaz duygular yaşar…
evrilir, çevrilir, savrulur…
açılır, açılır, açılır…
ve başladığı noktaya döner…
gelinen nokta aynıdır…
fakat, gelen bambaşka…
ne değişmiştir?
ah… insan ne gariptir…