Okumak

Okumak
@OkumakNeGuzel
Selam, saygı, kitap ve kelimelere her zaman kapısı açık. Birini takip etmek değer göstergesi değildir. Bilgilerini takip edebileceğim her ruha ihtiyacım var. İntg video beğenmek yerine güzel paylaşımlar okumayı tercih ediyorum
Garip ve gece
insan ne gariptir! anlatılamaz duygular yaşar… evrilir, çevrilir, savrulur… açılır, açılır, açılır… ve başladığı noktaya döner… gelinen nokta aynıdır… fakat, gelen bambaşka… ne değişmiştir? ah… insan ne gariptir…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gece ve huzur
Gece, günün karmaşasından uzaklaşıp sessizliğin huzurunu bulduğumuz zamandır. Yine böyle bir gece olsa…
Gece, ay… Ve bir göl kenarında oturup kurbağaların melodisini dinlemek, ruhum için en güzel terapi seansıdır.
Hüzün ve Gece
“La la Land’i” izlerken, hüzünlenen tek kişi acaba ben miyim? 🥺
Umut ve avuntudan konuştular, oysa genç kadın çoktandır bunlardan uzaktı.