Kitap ilk başta biraz sıktı çünkü Gilbert’ı daha çok görmek isterdim ama sonuyla beni yine büyüledi Kitapta dahil olmasına çok sevindiğim bir karakter vardı o da Davy. Bu kitapta beni en çok güldüren karakter cidden biraz yaramaz olsa bile çok komik İlk bölümlerde Anne’in ve Diana’nın biraz fazla ağırbaşlı olduklarını düşünüyordum. Sonraki bölümlerde Anne’in içinde o çocuk ruhunu görünce mutlu oldum Kitapta büyün duyguları yaşadım diyebilirim ama şunu da belirtmek isterim: Kitapta sıkıldığınızı hissettiğiniz zaman sürpriz sonlu olduğunu unutmayın
Keyifli okumalar :))