Çok yorulduğum zamanlarda hep şu cümleyi fısıldadım:"Yaradan onun için seni seçti, sana emanet etti. Demek ki O sana güveniyor. Sen de kendine güveneceksin. Hata yapmaktan korkmayacaksın. Hem ne var ki, hata yaparsan telafi edersin. Yeter ki onulmaz yaralar açma onun benliğinde."