Bu değerli eser bana yıllar önce bir yarışmada Türkçe öğretmenimiz tarafından hediye edilmişti. O zamanlar ortaokuldaydım okumamış yıllarca taki lise sona kadar bekletmişim. İyiki beklemişim eser güzel olduğu kadar yaraladı da, okudum ama asla eski ben olamadım. Düşüncelerim çok değişti çocuklar bile kötü hemde bile isteye dedim hep kendi kendime... Yıllar geçti hala unutamadığım düşündükçe bile acı çektiğim o kadar çok yeri var ki... Keşke insanlar bu kadar kötü olmasa...
Asla dizisini tam olarak izlemediğim bu kitabı özgün bir eser olarak okumak ve kendimce yorumlamak istedim. Kitap güzel ve etkileyiciydi yalnız diziye bağlı kalmanızı istemem bir çok farklılık var gibi geldi bana kesinlikle okunmalıda Benim tarzım birşeyi hem okumak hem izlemek olduğu için keyif aldım, herkese iyi okumalar dilerim