Seyyah

Fenerbahçe bugün berabere kalınca ben

Nyx

@N_yx
·
İtiraf edeyim, hâlâ umutluydum... Şimdi Tanrı'ya şükür, hiç umudum kalmadı.
Alıntı
Reklam
"Bazen muvakkat bir lezzet, daimî elem verir."
Adını söylemek istemiyorum Rüveyda dediğim zaman Anla ki, senin için yürüyor kelimeler Çığlığımın atardamarlarından...
Rüveyda, Ben sendeyim Sen bendesin Rüveyda
Reklam