ɯǝʌɐ ≧﹏≦

Çünkü merhem ıhlamur olsa da şifası yarayı açandır.
Reklam
Yitirdiklerinle umutsuzluğa kapılırsan, boşuna yitip gitmiş olurlar," dedi Arın. "Ben kaybettiğim her şey için, kazanacak bir şeyim olduğuna inanırım. Bu, yitirdiklerini yaşatır, kayıplarına anlam katar. Rüzgâr eser yapraklar dökülür, kış gelir dallar kurur, güneş açar ki yeniden çiçeklensin ağaçlar. Yaprakları döküldü diye ağlarsan yeni açacak çiçeğe haksızlık etmez misin? Bir yaşam bittiğinde başka bir yerde başka bir yaşam doğar, bu sadece yaşama değil ölüme de bir anlam katar" ~ Arın
1000Kitap
" Yıldızlara çıkabilir miyim dersin?" "Belki de yıldızları aşağı indirirsin." "Gökyüzü bozulur,"diyerek itiraz ettim. " Ya da gökyüzü yaşadığın yer olur."
Alıntı
Sen hepsi için değil bir kez on kez giderdin ama onlar ya şöyle bir kapıdan uğrar ya da o kapıyı bile çalmazdı. ~Gökyüzü varisi NOVA
Benden nefret etmene dayanabilirim ama onu seveceksin diye ödüm kopuyor... ~Gece yarısı lordu DAREN
Alıntı
Reklam