Kafamdaki karakterlerin sesleri... kesildi. Artık onları duyamıyorum,ruby. Tek duyabildiğim şey, kendi karamsar düşüncelerim. İnsanın kendi içinde kapana kısılması ve elinde güvensizliklerinden başka hiçbir şeyin olmamasından daha kötü birşey var mı?