Kevs.okurr

Keşke daha çok okuyabilsem Bazen kitaplığıma bakıp hepsini okumaya ömrüm yetecek mi diye derin düşüncelere dalıyorum..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hedefime ulaştığım güzel bir seneydi 🫶🏻✨ Daha çok daha iyi kitaplara 💐
2023 Okuma Raporları
Çok tatlı bir kitap ile tanıştım 🌱🫶🏻