H.

H.
@Okurtavsan
Tavsif-i muhabbet dehan-ı hâmeye sığmaz.
"...Belki kendilerinden olana düşmanlık etmek, kendi türünü dışlamak bir diğer insan özelliğiydi"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Hayatı anlaman gerekmiyor. Yaşaman yeterli."
Sayfa 214·Kitabı okudu
"Hayatta kalıplar var... Ritimler. Bir hayatta kendimizi köşeye kısılmış hissettiğimizde, hüznün, trajedinin, başarısızlığın ya da korkunun, tek bir varoluşun ürünü olduğunu düşünmek çok kolay. Yalnızca yaşamanın değil, belli bir şekilde yaşamanın sonucu olduğunu düşünmek. Demek istediğim, acıya karşı bağışıklık kazanmamızı sağlayacak bir yaşam tarzı olmadığını anlasak, her şey çok daha kolay olurdu. Mutluluğun doğasında acının da olduğunu. Biri olmadan öbürünün de olamayacağını..."
Sayfa 177·Kitabı okudu
"Kendime yalnızlıktan daha iyi bir dost bulamadım."
Sayfa 124·Kitabı okudu
"Öğrenmenin tek yolu yaşamaktır."
Sayfa 110·Kitabı okudu