...Bir tesellim var ama. Sizin rahat uyumuş olmanız, gerçi bu "tuhaf"mış, gerçi daha dün "altüst olma" haline bürünmüşsünüz, ama yine de rahat uyumuşsunuz. O zaman uyku geceleyin beni terk ettiğinde nereye gittiğini biliyorum artık ve buna razıyım. Hem zaten isyan etmek aptallık olurdu, uyku en masum varlıktır, uykusuz insansa en suçlusu.