Rabia Ada YILDIRIM

Rabia Ada YILDIRIM
@Okuyan_kurukafa
Puan vermedi·
Bu kitabı benim bir yakınım okumuştu ve bu kitabın serinin diğer kitaplarına göre birazcık daha sıkıcı olduğunu söylemişti. Siz bu kitabı okuduysanız bu kitabı nasıl bulduğunuzu ve bu kitabı okurken neler hissettiğinizi yorumlarda yazıp beni de bilgilendirmeyi unutmayın.
01:01 Bugün Adımı Sen KoyN. G. Kabal · Ephesus Yayınları · 20205,8bin okunma
Hira isimli okura yanıt verildi
Rabia Ada YILDIRIM
Düşüncelerini ve kitabı biraz olsada anlattığın için teşekkürler
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·
Beğendi
İlk öncelikle kitap çok güzeldi. Keşke böyle bitmeseydi NG Kabal çok iyi ve çok başarılı bir yazar. Ayza O kadar iyi yürekli bir insan ki okurken çok sevdim. Mutlaka alın ve okuyun. "Çünkü, yaptığım tüm iyiliklerin bedelini ödedim."
Roman
03:03 Dolunayda Açan ÇiçekN. G. Kabal · Ephesus Yayınları · 20205,1bin okunma
Rabia Ada YILDIRIM
Bu beni üzer (daha kitabı okumadım ama kesinlikle okuyacağım) 👍🏻