Bu kitabı benim bir yakınım okumuştu ve bu kitabın serinin diğer kitaplarına göre birazcık daha sıkıcı olduğunu söylemişti. Siz bu kitabı okuduysanız bu kitabı nasıl bulduğunuzu ve bu kitabı okurken neler hissettiğinizi yorumlarda yazıp beni de bilgilendirmeyi unutmayın.
İlk öncelikle kitap çok güzeldi. Keşke böyle bitmeseydi NG Kabal çok iyi ve çok başarılı bir yazar. Ayza O kadar iyi yürekli bir insan ki okurken çok sevdim. Mutlaka alın ve okuyun.
"Çünkü, yaptığım tüm iyiliklerin bedelini ödedim."