Kitapla ilgili çok Spoiler vermek istemiyorum çünkü okumak isteyen arkadaşlar olabilir yazarın hakkına girmek istemem kendi Penceremden baktığımda neden okudum isim olarak etnik bir çatışma bekledim Fakat sadece kitap isminde kalan bir durum olmuş Gülşah karakteri Türkiye'nin en iyi üniversitelerinden birinden mezun olmuş Bir Eğitimci fakat kendi duygusal durumunu Ve mantık çerçevesinde diye diye Adını koyduğu hayatı ile ilgili vermiş olduğu kararlar ve Bir erkeğe bu kadar körü körüne bağlanmanın adı aşk değil saplantı ve bazı durumları sorgulamaması şimdilerde kaç yaşında bilmiyorum Çünkü gerçek hayattan alındığını söylüyor yazar yani Şahin ve Gülşah karakteri gerçekte aramızda var olan kişiler sadece isimleri değiştirilmiş diye biliyorum geçmişe dönüp baktığında Evet o kişi ile sevgili olduğuna pişman olmayabilir yaşadıklarına pişman olmayabilir fakat kendini acite etmenin ve elinde çok güzel kutsal bir mesleği varken kendini bu kadar ayak altına vermesini çok anlamsız buluyorum ve bunun pişmanlığını yaşayacağına inanıyorum Evet sevmek sevilmek güzel yegane duygular Fakat bu şekilde sorgusuz sualsiz hele hele de sadece bir erkek ya da kadın fark etmiyor karşı cinsin bir sözüyle her şeye inanmak çok mantıksız geliyor Evet aşkta mantık aranmaz ama bu kadar da değil ki Gülşah'ın attığı bütün adımlar mantıksız🤫