Bir ayette " Umut kesmeyin " diyordu.
Beni affedersen, işte o gün bayramdır.
Seni seviyorum Rabbim ve ümidim budur ki; tüm insanlara ve kullara merhametli olansın ve affedensin...
Pablo Neruda:"iyi insanlar kırıldıkça içine kapanır , dışarıdan bakanlar ukala zanneder. " diyor
Ve Dostoyevski ekliyor :"insanlar seni çözemedikleri zaman ön yargılarını kullanırlar ."