Yaşadığımı hissetmeden yaşadığım onca yıl geçirdim. Nefes almanın mecburi olduğu, düşüncelerimin duygularımla kaynaştığı, kendimi flu görmenin doruklarında yıllar... Kendimin yanında değildim , beni bensiz bıraktığım yıllar. Nedense bir şeylerin düzeleceğine dair bir beklentiyle büyütülmüştüm. Düzeldi mi bilmem ama apaçık olan şey şu: Olan her neyse ona uyum sağlamayı onunla bir olmayı öğrendim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Düşüncelerimi savunmam değil, paylaşmam gerekir. Savunmak, taraf tutmak ve sahiplenmektir. Paylaşmak ise düşüncelerle bir ilişki kurmadan , doğru yanlış demeden, gerektiğinde onu masaya yatırarak hakkında konuşabilmektir.