Birçoğumuzun ebeveynleri ya da öğretmenleri bize aptal , tembel, baş belası olduğumuzu ya da yeterince iyi olmadığımızı söylerdi.Belki bu cümleleri duyduğumuzda kırılırdık ama aynı zamanda onlara inanırdık.
Birini kıskanıyorsam , birilerini yargılıyorsam , birilerine zarar vermeyi düşünüyorsam zararı kendime veriyorum. Çünkü bu duygular olumsuz duygular yaratır.