📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Alıştım artık
Yalnızlık dolu sensizliğe
Alıştım artık
Kalbimi sokaklarındaki enkazlara
Alıştım artık
Güneşini karanlığına
Alıştım artık
Gecelerini zifiri karanlığı üşüttüğü hayallerime
Alıştım artık alıştım yokluğuna...
Bir çıkmaz sokaktayım
Geri dönmem
İleriye gidemem
Ne senle kalabilirim
Ne de seni unutabilirim
Öyle bir araftayım ki
Cehennem çığlıklarıyla uyuyorum...