Tutkulu biri değilim diye neden kendimi eleştiriyorum ki? Böyle yaşamaya devam etsem olmaz mı?" Açıkçası kitaplara biraz takıntılıyım. Ama "kitapları seviyorum" demek istemiyorum, cünkü insanlar bunu biraz ukalaca buluyor gibi geliyor. "Hobiniz ne?" diye sorduklarında "Kitaplar," deyince, "İş görüşmesinde değiliz ki," diyorlar