Fazla sıkıcıydı. Yarım bırakmayı sevmediğim için başladığıma pişman olduğum bir mangaydı. Çizimleri de çok karışıktı. Bunun da sıkıcı olmasında faydası var. Ayrıca anlaşılmayan çok şey oluyor birden.
Abara, Part 1Tsutomu Nihei · Shūeisha · 20069 okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Serinin kalitesini düşüren bir kitaptı. Çok fazla yeni karakter girdi. Pek kaliteli karakterlerde değildi. Bunun dışında artık sıkıcılaşan şeyler de vardı ama heyecanı arttıran şeyler de vardı.