Başlarken pek umutlu değildim. Uzun bir seriye başlama niyetindeyim. Doğru bir seçim olmuş. Reenkarne olmayı bekleyen bir ruh fazla disiplinsiz davrandığı için koruyucu melek olarak dünyaya gönderiliyor.
Farklı bir havada ve hoş ilerliyor. İlk cilt olarak güzeldi. Eğlenceli bir şekilde bitti. Beğendim.
Çizimler yine güzeldi. Yazarın diğer eserlerindeki gibi her bölüm farklı bir konu vardı. Eğlenceli ve hoş şeyler vardı. Korkuluklu bölümü daha çok beğendim. Hoştu.
Birkaç beklenen klişe şey olsa da çok güzeldi. Dramatik ve duygusaldı. Özel bir mangaydı. Her zaman hatırlanacak türde bir şeydi. Kesinlikle okunmasını öneririm. Çok farklı duygulara sürükleyebilen bir manga.