Beklediğimden çok fazla diyalog vardı ve sıkıcıydı. Bu tarz şeyleri pek sevemiyorum. Sıradan ve okunası olmayan bir aksiyon-macera. Ortalamanın altındaydı.
Çok güzel devam etti. Duygusallaştı ve bitişe doğru gitti. Diğer kitaptan kısaydı. Anlamını orjinal haline baktığımda da çözemedim. Okuduğum en güzel mangalardan biriydi seri olarak. Okumanızı öneririm.