📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok güzel devam etti. Duygusallaştı ve bitişe doğru gitti. Diğer kitaptan kısaydı. Anlamını orjinal haline baktığımda da çözemedim. Okuduğum en güzel mangalardan biriydi seri olarak. Okumanızı öneririm.
Okuduğum en güzel manga olarak başladı ve devam etti. Farklı bir havası var. Eğlenceli ama aynı zamanda geriyorda. Biraz heyecan ve merakla ilk kitabı çabucak okudum. Sadece 2 kitaptan oluşuyor olması da sevince, üzdü.