Yine farklı bir konusuyla dikkat çekiciydi. Her bölüm ayrı bir insan ölüyor ve Japonların klasik öteki taraf karmaşalarından gelişen bir inanca göre seçim yaptırılıyor. Hoş sayılabilecek bir manga idi.
Oldukça neşeli ve hoş bir kitaptı. Eğlenceli olmasının yanında öğreticiydi de. Olmak istediği mesleğe bir türlü karar veremeyen 14 yaşındaki bir kızın ağzından anlatılıyordu. Biraz klişe olsa da beğendiğim bir kitap oldu. Akıcı ve önerebileceğim bir kitaptı.