Elime bir tane tıp kitabi alıp okusam, sonra kalkıp 5000 yıllık tip birikimi saçmalık, tip böyle bir şey değil yanlış biliyosunuz desem herkes deli muamelesi yapar. Ama adam bir tane kitap okuyup ümmetin 1400 senelik ilmî birikimine meydan okuyunca kimse buna deli demiyor, ilginç