“Yadırgıdığın her şeyi yaşayabilir yargıladığın herkese dönüşebilirdin”
“ insan tek kişi olarak doğup çok kişi olarak ölüyor kimileri buna çoklu kişilik bozukluğu diyor ben insanlık hali demeyi tercih ederim.”
Kitabın dili ve anlatımı beni biraz yordu ortalarına doğru sıkıldığım kitabın sonunu heyecanla getirdim. Kitabın anlatım dilinden mi, hikayesinden mi bilmiyorum ama biraz rahatsız oldum. Kitabı okurken gerildim, sinirlendim, kızdım bir çok duyguyu birlikte yaşadım. Ama sonunu çok güzel getirmiş yazar, sonuna yaklaştıkça heyecanlandım, merak ettim ve anladım :) hayatta herşey bizler için herkesin başına her şey gelebilir.