B.

Seni sevdiğimi söylemem hoşuna gidecekse söylerim.
Sayfa 97
Reklam
Bence bir insanı tanımanın bir tek yolu vardır, onu bitmiş kabul etmek. Onu artık yaşamıyor saymak. İnsan ancak böyle bakınca onu olduğu gibi, tamamlanmış görebilir.
Sayfa 96
O zaman aradaki boşlukların gerekliliğini de anlıyorsun. Her şeyin gerekli olduğunu ve gerektiği kadar olduğunu.
Sayfa 95
“ Bir kere görmüş olmak için”
Sayfa 68
Engel diye düşündüğün şeyi düşünmemiş olsaydın, engel olduklarını hiçbir zaman ayırt edemeyecektin.
Sayfa 59