Ömer

Böyle güzel bir yaIya denk geldim:)
Garsonun Ünlü Edebiyatçılarla imtihanı 😊😊 GARSON: Efendim, sizleri burada görmek büyük mutluluk! CEMAL SÜREYA: Kim istemez ki mutlu olmayı? Ama mutsuzluğa da var mısın? GARSON: Anlamadım efendim? CAN YÜCEL: Geldiğin kadar değil, göründüğün kadar mutlusun ve sakın unutma; gittiğin kadar değil, hak ettiğin kadar unutulursun. GARSON: Anlıyorum efendim… Neyse, ne alırdınız? NİLGÜN MARMARA: Sen ne getirdin bana çocukluğundan? GARSON: Çocukluğumdan mı? Siz ne isterseniz mutfaktan onu getireceğim işte. EDİP CANSEVER: Bu aralar ellerim hep üşür benim. Doktor ‘kansızlık’ der, ben ‘sensizlik’ derim. NİLGÜN MARMARA: Üşümüşüm, düşlerimin üzeri açıktı. GARSON: Ekrem klimayı aç oradan, çattık ya! TOMRİS UYAR: Bazen sessiz kalmak, kırıldığını göstermenin en iyi yoludur. GARSON: Estağfurullah efendim, ne kırılması, bugün kötü bir gün sanırım benim için. YAŞAR KEMAL: Gülümse karamsarları şaşırt, gülümse güller açsın yüzünde, gülümsemenle yayılsın ışık, dünyayı ısıtmasan da güneş gibi çevreni ısıt. GARSON: Ekrem klimayı kapat, gülümsüyorum…
Reklam
"Bir insan üzüldügü yeri unutmaz, bir de huzur buldugu yeri."
1Mayıs işçi Bayramı kutlu olsun. Günaydın dostlar.
1 Mayıs da Yaşım yirmi Lenin sağ Kızıl Meydan'da Yüzellibin insan Otuzbeşyıl geçti aradan Yaşım yine yirmi Lenin yine sağ Kızılmeydanlar'da Bir milyon insan. Nazım Hikmet Ran
Cem Karaca'nın şu sözleri çoğu aşktan daha derin
"Hayatta hiçbir şeyim az olmadı senin kadar Hiçbir şeyi istemedim seni istediğim kadar" youtu.be/TXzO1FT6OVs?si=...
Günaydın hayat.
Yeni gelen güne merhaba Sevgiye Umuda Varolma savaşına Emeğe Direnişe Selam olsun🕊🇹🇷✌️
Reklam