"Artık dünya gelmesi gereken son noktaya geldi ve anarşi yeniden yükselişe geçti.
Artık dünyanın yeni düzene girdiği bu dönemde savaşlar ve cepheler yeniden artacak,
Yeniden somurgeleşme başlayacak,
Güçlenen asya,
Avrupa ve Amerikada kurduğu hegemonyasını aleni bir şekilde gösterecektir.
Buna binaen sivil itaatsizlikler başlayacak,
İnsanoğlunun kurduğu yapay düzen ilk kendisini vuracaktır. "
"Size razı olmanız gerektiğini düşündükleri bir hayatı sunuyorlar.
Kendileri ise sizin razi olmak istemediğiniz bir hayatı reddediyorlar! "
#İşçiler Birleşiyor#
"Ve açıktır ki dünyanın en gelişmiş Ülkeleri işçilerin sırtinda yükselmiştir.
Ve bariz yine bellidir ki bütün işçiler bir ülkeyi yıkacak güce sahibtirler."
"Biz halklar sadece politikacılar için çalışırız.
Onlar için okula gider,
Onlar icin askere gider onlar için
evlenir ve onlar için ölürüz.
Onlar ise yaptıklarımıza karşılık bize sadece hayal satarlar.
Politika yeryüzünun en aşağılık mesleğidir ve onlara bu yetkiyi verenlerde en aptal kisilerdir"