Celiskilerle dolu.ben cok kitap okuyan cok zeki herhangi iyi bir konuda birinizden ustum degilimdir.ama bana hikaye de cok tutarsiz davranislar gorundu.10 larca ornek bir cirpida kitaba bakmadan verebilirim.
Daha kotusu,kitap hakkinda kurgu yonunde bir elestiri duymadim.bu benim adima uzuntu duyulacak bir konudur.
Hatalari burda siralamiyorum insanlar sikilmasin,ancak uygun bir yerde konusmak da isterim.