Ah Nazan Bekiroğlu... Söylemek isteyip söyleyemediğim, kalbimden taşan ama dilimden bir türlü dökülemeyen cümlelerimle geldim. Bu hayatta kıskandığım tek şey kalemi iyi olan insanlar ve ben bu kitabı okurken (büyük bir hayranlıkla) Nazan Bekiroğlu’nu kıskandım. Sözcüklerle dans eden kadın HARİKASIN! Altını çizdiğim, bir köşeye not aldığım bir sürü cümle hatta paragraf oldu. Durup düşündüğüm, uzun uzun kendi kafamda tahliller yaptığım bir kitaptı. Benim gibi kitabı yaşamayı seven betimleme severlerin kitabı seveceğini düşünüyorum. Fazla betimleme sevmeyen insanları belki bir miktar sıkabilir ama yine de okumanızı tavsiye ederim.
Hiçbir şey için değil, sadece aklının kendisini terketmediğini bilmek için muhtaç yazıya. Ama bu yüzden en fazla da takılıp kaldığı cümlede kaybediyor.