📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Acımak… Ben insan ruhlarındaki derinliğin ancak onunla ölçülebileceğine kaniyim. Evet dibi görünmeyen kuyulara atılan taş nasıl çıkardığı sesle onların derinliğini gösterirse başkalarının elemi de bizim yüreklerimize düştüğü zaman çıkardığı sesle bize kendimizi, insanlığımızın derecesini öğretir."
Kitabın kapağında da yazdığı gibi "bizi Allah'a aşk götürür".. Kitabımız hakikati arayan bir yolcu ile başlıyor. Türkistan'dan Konya'ya, Bakü'den Kudüs'e, Necef'ten Mekke'ye, Tebriz'den Medine'ye, Anadolu'dan Şam'a kadar uzayan yollarda bir gönül eridir yazarımız. Yazarımızın yolu kendi kalbinden geçmektedir.
Kitapta kıssadan hisseler, yazarın yaşadığı bazı olaylar, yolcular ve yollar ders niteliğinde bir eser.. Ama ben kitabın ilk 150 sayfasını daha çok beğendim. Çünkü ilk sayfalarda hakikate duyulan aşk alıntılar, kısa hikayeler ve yazarın yolundan bazı olaylar anlatılıyor idi. Ben o sahneleri daha çok sevdim sonlara doğru insanın insana duyduğu aşk işin içine bazı olaylarda girince bende biraz kopmalar oldu. Sona doğru kitap bende biraz karıştı. Bazen altını çizdiğim sözler tekrara düşmüştü, günlük tadı veriyordu bazı bölümler.. Bunun dışında yazarın kalemi sıcacıktı.. kolay anlaşılır idi. İlk 150 sayfasını severken okudum...
~☆~"Beni hasret ve keder değil,hatıralar korkutuyor."
(Syf:292)
~☆~"Seni unutacağım hatırlaya hatırlaya bana yaşattıklarını."
(Syf:292)
Bir sonraki incelemeye dek
Okur kalın
Hoş Çakalın
Sevgilerle
Eloloşş