Bir insan işinde gelişmeye devam ediyorsa(kendini geliştirmeye devam ediyorsa) işini kafaya takar/takıyordur. İşinde gelişmek için bir şeyler okumuyor, notlar tutmuyor, daha iyi nasıl yaparım diye düşünmüyorsa hata yapıp yapmaması bir sorun değildir. Bir süre sonra ya kendini bir şey sanar ya da yaptığı iş ona yük olur.