Onur can ATALAN

Onur can ATALAN
@Onrcnatln
Belki de bir iyi geceler mesajına ihtiyacımız vardı İyi geceler...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gözlerin zehri şarap eder mi Alıp içsem beni sarhoş eder mi Bir hayale daldım uyan derler mi Beni böyle koyup gitme olur mu
"Bana iyi geliyorsun canım" diyen herkes tedavisi bittiğinde hayatınızdan taburcu olacak.
Sezen Aksu'nun “hiç kimseden gidemem, gitmem” dedikten 15 yıl sonra “ben de yoluma giderim” demesi durumları gayet açıklıyor sanırım...

Onur can ATALAN

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
2020 6. kitabı
Miraç Çağrı Aktaş
6.8/10 · 11,5bin okunma