Bu kitabı yıllar evvel okudum. Dün okumuş gibi hatırlıyorum. Etkisini unutamadığınız bir türden eser. Beyaz dişin mağaradaki serüveni aktarılmaktadır. Mağaranın önündeki ışığı merak ederek annesi ile yaşar. Birgün merakına yenik düşüp çıkar. Ve macera onun için yeni başlar. Hiç görmediği şeylerle karşılaşır değişik duygular yaşar. Bir hayvan diye gecilmeyecek türden insanın içine işliyor. Kitapta beyaz dişe seslendiğim an bile olmuştu.
Çok iyi bir şekilde yazılan bu kitap hayellerin dışındadır.
Herkese kesinlikle tavsiye edebilirim...
Bittince keşke bitmeseydi diyeceğiniz türden.
Herkese sağlıcakla mutlu okumalar dilerim...
Beyaz DişJack London · Okuryazar · 095,7bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!