En ıssız yer mezarlıktır. Hep olmayacak hayelimin olduğu yerdir. Belki geri gelinir diye... İlerde gideceğim yerdir... Keşke önceden gitmeseydin ıssız yere hayat kaynağım..
Bazen bazı şeyler yolunda gitmiyor.
Adımlar geri geri gidiyor.
Yürek acıya haykırırken kendini buluyor.
Geçer mi?
Gece sabaha kavuşur mu?
Bilmem ama bazen zorluk çekmek insana hakikati gösteriyor.