Onur

Onur
@Onurrayd
Kusursuzluğu unutun. Her şeyde bir çatlak vardır, ışık içeri böyle girer. Leonard Cohen
Kafanızı ezmesini beklediğiniz biri sizi kucaklayıverirse onu kendinize dünyadaki herkesten daha yakın hissedersiniz.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Korkularının üstüne yürümelisin evlat. Huzuru ancak orada bulabilirsin."
Kaçmak ya da dövüşmek. İşte bütün mesele. Yanlış karar verirsen, evrimin mezesi oldun demektir.
Evrenin orasını burasını felsefeyle, sanatla, aşkla, hatta ironik bir biçimde Tanrı'yla bezerken, ortak anlamsızların en küçüğünün elbette bir gerçeği unutması gerekmektedir: Hakikatte bütün kitaplar sayfaları doldurmak için yazılır.
Tanrı, içindeki tahammülfersa(dayanılmaz) boşluğu doldurmak için evreni yaratır. Evrenin içine gezegenleri, gezegenlerin içine dünyayı, dünyanın içine hayatı, hayatın içine insanı yerleştirir. Ve onun içine koyacak bir şey bulamaz.