Hayatın bize bir oyunu var.
Bir sahne kurulmuş...
Sanırım bu bir tiyatro!
Bak bak! Sahnede biz varız.
Elini tutmuşum,saçma sapan espri yapıyorum filan
Sende öylesine gülüyorsun
Öylesine...
Sonra duruyoruz birden sıkı sıkı sarılıyoruz birbirimize
Sanki uzun bi süre gorusemicekmisiz gibi
Sanki son kez sarıliyor gibi,sıcacık
Sonra öpüyorum seni
Sende beni...
Yolumuza devam ediyoruz.
Sana bakarken neredeyse düşüyorum
Gözlerimi senden alamıyorum...
Ben bu tiyatroyu çok sevdim.
Ben seni çok sevdim...
Bir de ne olsun!
Bırakıyosun ellerimi,yollarımız ayrılıyor
Farkli yönlere gidiyoruz.
Tiyatro bitiyor ve seyirciler alkışlıyor
Bu seyirciler neyi alkışlıyor?
Sonu mutlu bitmedi ki
Buda hayatın başka bir oyunu demekki.