Aşırı soft bir kitaptı çok yüzeysel çok oldu bitti yazılmış bir kitaptı. Koskoca kitapta sürekli taht kavgası, zehir yüzünden ölen üstler astlar yazılmış ama bunun haricinde kılıç çekilip de yazılan savaş sahnesi sadece 2 sayfaydı. O da gümbürtüye gitti yan karakterler hemen devrildi ana karakter de zaten hemen galip oldu kitapta daha çok aman bunu kim yaptı aman buna ne oldu ah keşke böyle olmasaydı vah kim öldü, kim öldürdü sorularıyla ilerledi ki bu soruları soranda ben değil ana karakter kızımızdı. Sürekli bir şey soruyor bir öteye savruluyor bir beriye iki dakika zindana atıldı ayıl bayıl geçiriyor aman ne aksiyon. Aksiyon namına değil de biraz uzak doğu okumak istenilirse fena sayılmaz ben reading slumpta olmasam 2 günü almazdı bitirmem fakat ben bu kitabı 2 haftada zor bitirdim, vah halime.