📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben senin gönderilerini herkesten sonra beğeniyorum. Kalabalıkta kaybolmayayım diye.
- Beni gördüğünü bilmeye ihtiyacım var.
- İyi olduğunu bilmeye ihtiyacım var.
- Seni gördüğümü kabullenmene ihtiyacım var…
“Hayatım, başka hayatları uzaktan izlemekle geçti. Kış akşamları okuldan her çıkışımda ışıkları yanan evlerin pencerelerine bakardım. Onların aile sıcaklığını ödünç almak için… Alırdım da. O soğuk havada o ödünç sıcaklıkla ısınırdım ben…”