Yks'nin 2. oturumunda, YDT'de silme işlemi sırasında cevap kağıdım biraz buruştu. Buruşan kısım, sağ üst kısım. Sınav esnasında hiç üzerinde durmadım çünkü öyle büyük bir alan buruşmadı. Optik okuyucu okurken sorun olur mu ve aksi takdirde görevlinin cevapları bizzat kendi elleriyle girmesi söz konusu mu? Sınavım beklediğimden çok daha güzel geçti. Kafamdaki bu soru işareti silinirse çok memnun olurum.