Orçun

"Yaşasın tanrı ve onun sevinci! Severim onu!"
Sayfa 788·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Tanrı var ve var olacak, zira insanlara sevinç bağışlayan tanrıdır, bu ona özgü bir ayrıcalıktır. İnsanoğluna ibadet yolunda eriyip gitmeyi nasip et tanrım!"
Sayfa 787·Kitabı okudu
"Ama büyük kederimiz içinde sevinç için doğacağız; yokluğunda insanın yaşayamayacağı sevinç için..."
Sayfa 787·Kitabı okudu
"Çünkü hepimiz birbirimize karşı suçluyuz."
Sayfa 787·Kitabı okudu
"Ben, içimde dirilen insanın şimdiden sonra beni bırakmasından korkuyorum."
Sayfa 787·Kitabı okudu