Kitap basit cümleler ile yazılmış olduğundan su gibi akıp gidiyor. Evet, fazla sıradan cümleleri var filan (: ama bu durum böyle diye kitabı da kötülemezsiniz. Her yazarın üslubu, yazım şekli farklı olduğu için ben kitabı beğendim, kitap pek bir şey katmadıysa da en azından bir ergen neler düşünür, nasıl gelecekteki karakterini oluşturur düşünceleriyle ben onu öğrendim. İyi okumalar.