İnsanların daha çok okuması gerektiğini düşünüyorum ama anlayarak başta kendim olmak üzere bunun için çabalıyorum. Çünkü öğrenmek o kadar güzel,anlamlı ve heyecan verici. Hepimizin zorlandığı acı ve umudu aynı anda barındırdığımız bu zamanlarda bilgimiz ve birliğimiz çok kıymetli .