Ossii

#Çay'in tütsűsü#
Kır kaleminin ucunu, bundan sonraki yolculuğumuz aşk yolculugudur... (!)
Reklam
#Ay...a Aşk#
Birakmiyorum ki gönülden düşünce olasın. Istemiyorumki gözlerde değersiz kalasın. Seni canımda saklıyorum gözümde gönlümde değil. Taa ki son nefesime kadar bana yâr olasın. Ey seher yeli bir semtten haberin varmı ? Bir ay yüzünün yanağından ne haber getirdin. Ey rüzgar daha yavaş çünkü güzel kokuyorsun...(!)
#Iste ben aşk derken, boyle bir asktan bahsediyorum#
Sana dilsiz, dudaksiz sozler soyleyecegim. Butun kulaklardan gizli sirlardan bahsedecegim. Bu sozleri sana herkesin icinde soyleyecegim. Ama senden baska kimse duymayacak, kimse anlamayacak. Simdi sorarim sana , hangi ask daha buyuktur ? Anlatilarak dile dusen mi , anlatilamayip yurek deşen mi (?)

Ossii

, bir kitap okudu
Puan vermedi·460 syf.·
Beğendi
·
2018 12. kitabı
Stefan Zweig
8.6/10 · 7,5bin okunma