Konuşacak kimsen yoksa vakit geçmez, bok içinde yüzüyosan vakit geçmez, her şey batıyosa vakit geçmez, gün sayıyosan vakit geçmez, hiç kimse senle ilgilenmiyor, hiçbi şey seni ilgilendirmiyosa vakit geçmez.
“Diyosun ki yani, evlerin, insanların falan içindekileri göremiyosan bi bildiğin kendi hayatın olur, başka hiçbi bok bilmezsin. Bu da boşlukta olmak gibi bi şey.”
Musa dönüp baktı kadına. “Ve boşlukta olduğunu da bilmemek gibi,” dedi hayran hayran.