Boş caddede de korna seslerile uyandım koldugun üstünde Kaldım sigarım yaktım dışarıya çıktı her taraf karanlık gözleri karanlığa bölünmüş aydınlığı görmeyeli hayli bir zaman geçmiş. Bilmediği dillerde anlamadığım sarılar açdım son sesle dinliyorum neden olsan caddem boş dunya yatmış bir ben dışarıdayım kimse beni görmüyor tanrı bile yakmış bir ben kalmışım ah bir çay olsan birde kunuşabileçeğim bir olsan kuşmasak da olur sadece susup karşı karşıya çayımızı içsek biri biri tanrım.