Herşeyi akışına bırakmak iyidir diyorlar.
Ben şimdi akışına bıraksam dünyada ayak başladığım yer kalmaz, akışına bırakmak beni seyyar satıcı yapar ve sabit bir yerim olmaz ne dağlar çevrilmiş sehirlerim, nede caddelerim hep yürürüm yürüdüğüm yere kadar yürürüm hiç yorulmadan hiç sıkılmadan yürürüm...