İçimizde birikmiş irini temizlemek için, onu akıtacak başka vücutlar buluyoruz. Kendi yaramızdan sıyrılmak için, yaramızı başka insanlara aşılıyoruz. Kirliliklerimizden kurtulmak için içimizdeki çöpleri doğaya bırakıyoruz. Kendimizi temizlediğimizi düşünüyoruz başkalarını kirleterek. İnsan, kendi yarasıyla aynı yarayı taşıyan bir başka insan ile karşılaşınca; işte bu benim yansımam diyor. Yansıma, yani kendisi, benzeri. Ayna olarak görüyoruz ve cüzzamlı bir dil ile bağırıyoruz, tıpkı bir marş gibi; "İnsan, yarası- yarasına denk geleni sever...