...adam maden ocağında üç kuruş maaş için yıllarca çalışıyor, kömür tozları ve çeşitli maddeler ciğerini eritiyor, o da doktora koşuyor. Şimdi bu adam da bu işin sonunda ciğerlerinin çürüyeceğini hesaba katmalı ve doktora koşmamalıydı. Öyle değil mi, sayın doktor?
Milyonlarca doları, markı bomba yapıp insanları öldürmek icin ayiriyorlar, sonra bunları da yetersiz görüp daha büyüğünü daha gelişmişini nasıl yaparız da daha fazla insanı öldürürüz, diye daha büyük paralar harcıyorlar ve aynı devletler, bu tip hastalıkların insanları göz göre göre yok edip öldürmesi karşısında çaresizlikten yakınabiliyorlar.