Abuzer revire gider büyük ısrarlar ve engellemeler sonucu buraya ulaşmıştır.Faşist doktor abuzer sana ilaç olarak 3 öğün dayak veriyorum der.Abuzer sorar:Doktor bey yemeklerden once mi sonra mı?
Başçavuş niye uğraştı seninle?" dedi. "Askerler de silahlarını sana doğrultmuşlardı."
"Yanlış hedefe doğrultmuşlar," dedi Abuzer ve iç çekti. "Ahh! O silahlardan biri bende olsaydı..."
Köylü heyecan, merak ve biraz da korkuyla irkildi.
"Ne yaparsın o zaman?"
"Hiç," dedi Abuzer. "Ağaçtaki kargaları bir güzel vururdum."
Bazıları en güzel yerlerde şiş göbeklerini biraz daha şişirirken, bir yerlerde insanlar açlıktan ölüyor. Bir yerlerde bazıları kelaynak kuşlarının nesli tükemesin diye bağırıp duruyor, ancak aynı adamlar insanların vahşice öldürülmesi karşısında sesini çıkarmıyor.